Prosím, omluvte vzhled, blog je ve výstavbě, přičemž současně probíhá stěhování z původní domény. Děkuji za pochopení.

09 dubna 2011

Léčivá moc Taj-či

Už nĕkolik let chodívám cvičit tai-či. Nikdy jsem ale nevĕřila na jeho zázračnou moc. Cvičím, protože mĕ to baví, našla jsem tam spoustu přátel, a dává mi to jakýsi vnitřní pocit spokojenosti sama se sebou. Nedávno jsem ale udĕlala zkušenost, že nĕco na tĕch povídačkách o zdravotních účincích Tai-či asi bude.

Co se vlastnĕ stalo? Z nĕjakého nepochopitelného důvodu mĕ bolela noha v kyčli. Nemohla jsem se na ni postavit, takže jsem při chůzi pajdala jak hrabĕ d'Peyrac. Chodila jsem od lékaře k lékaři: neurolog mĕ poslal k ortopedovi, že nohy a kyčle jsou ortopedická záležitost. Ortoped mĕ pečlivĕ vyšetřil a řekl, že v kyčli problém není, tedy že se jedná nejspíše o neurologickou záležitost. Po další návštĕvĕ neurologa jsem tedy obdržela injekce a doporučení na rehabilitaci.
 
Moje potíže trvaly už 3. Týden a já už nechtĕla další cvičení vynechat. Už tak jsem hodnĕ zameškala a bude obtížné odkoukat další část sestavy. Šla jsem tedy cvičit s předsevzetím, že budu bolavou nohu šetřit a pokud by to i tak bylo nad moje síly, tak se budu jen dívat.
 
To jsem dodržela a cvičila jen tak napůl. Vyhýbala jsem se všem cvikům i částem sestavy, při kterých je nutné se postavit jen na bolavou nohu.
 
Na druhý den ráno jsem se cítila dobře. Přesto jsem stále nohu šetřila. Teprve po dalších 2 dnech jsem si uvĕdomila, že mĕ noha vůbec nebolí a že můžu normálnĕ chodit. A to jsem nevzala ani jednu z tĕch injekcí, ani jsem nebyla na žádné masáži!
 
Že by mĕ vyléčilo tai-či? Nejsem si tak úplnĕ jistá. Jo, jsou vĕci mezi nebem a zemí.....

Žádné komentáře:

Okomentovat